(ارزیابی پیمانکاران كالا و خدمات)

ارزيابي پیمانکاران کالا و خدمات با هدف گزينش متقاضیان توانمند و ارتقا توان آنها در جهت تامين نيازهاي سازمان در بخشهاي كالا و خدمات ، روشي نظام مند مي باشد كه در جهت افزايش اطمينان متقاضیان ، بهبود كيفيت تامين ، كاهش قيمت تمام شده ، حذف انحصار و ايجاد فضاي رقابتي بين متقاضیان ايجاد گرديده است .

در همين راستا ،‌ بمنظور ارزيابي توان پیمانکاران كالا و خدمات ، پرسشنامه اي با در نظر گرفتن شاخص هاي مرتبط با فرآيند تامين ايجاد گرديده است كه متقاضیان محترم مي بايست پرسشنامه الكترونيكي مربوطه را تكميل نمايند . همچنین ارزیابی شرکتها به صورت دوره ای در سطح معاملات عمده نیز با توجه به ماهیت و موضوع هر مناقصه بصورت مجزا صورت می پذیرد .

خواهشمند است قبل از تکمیل و ارسال مدارك پرسشنامه ، به نكات زير توجه فرماييد :



(راهنمای ورود و ثبت اطلاعات در سیستم)

جهت ثبت اطلاعات حتما" از مرورگر mozilla firefox استفاده نمایید در صورت استفاده از مرورگرهای google chrome یا explorer لازم است آخرین نسخه آن را داشته باشید حال جهت ورود به سیستم به ترتیب زیر عمل نمایید :

در صفحه اصلی بخش ثبت نام جدید با توجه به نوع موضوع پیمانکاری تامین کنندگان کالا یا تامین کنندگان خدمات را انتخاب کرده ، سپس (شناسه ملی / کد ملی) را ثبت و تایید نمایید . پس از این مراحل به صفحه ورود اطلاعات شرکت وارد می شوید . در این صفحه متقاضی بایستی نسبت به ورود اطلاعات خواسته شده و تعیین رمز عبور اقدام نماید . شناسه ملی شرکت که در این صفحه ثبت می شود توسط سیستم به عنوان نام کاربری شرکت متقاضی گرفته می شود لازم است این اعداد را برای ورود مجدد به سیستم به خاطر بسپارید (اطلاعات تماس شرکت به گونه ای تکمیل گردد که دسترسی به شرکت از آن طریق به راحتی امکان پذیر باشد )

پس از تکمیل اطلاعات بطور کامل ( کلیه مراحل ) توسط شرکت متقاضی ، با ثبت نهایی ویرایش و تغییر اطلاعات برای شرکت غیرممکن می شود و ارزیاب برای شرکتهائی که ثبت نهائی شده اند اقدام به بررسی و برای تامین کنندگان خدمات امتیازدهی می نماید .

برای تمامی گرایشها بایستی گواهینامه مربوطه در سیستم ثبت شود .

سوابق کاری و حسن سابقه یا داشتن هرگونه تشویقی ثبت و مشخصات قراردادهای پیشین یکسال گذشته تکمیل گردد . در زمان بررسی پرونده در صورت ناقص بودن و یا وجود اشکال در ورود اطلاعات و مستندات ، ارزیاب موارد را برای هر صفحه بطور جداگانه در موارد اصلاحی وارد می نماید .

به همین منظور شرکت متقاضی یک هفته پس از ثبت نهائی بایستی اقدام به پیگیری روند ارزیابی پرونده خود نموده و با مراجعه به سیستم و وارد نمودن نام کاربری و کلمه عبور خود ( که در بالا اشاره شد ) وارد صفحات پرونده خود شده و با مراجعه به بخش موارد اصلاحی در سمت چپ بالای صفحه از نواقص پرونده خود مطلع شده و نسبت به تکمیل آن اقدام و مجدداً ثبت نهایی نماید.

پس از انجام ارزیابی تامین کنندگان کالا توسط ارزیاب ، نسبت به هماهنگی و بازدید از خط تولید و سایر موارد آنان اقدام می شود و برای تامین کنندگان خدمات ، پس از انجام ارزیابی ، امتیاز شرکت پیمانکار در بخش صفحه اول پس از ورود درج و پیمانکار قادر به مشاهده آن می باشد .



راهنمای تکمیل هر صفحه نیز در بالای همان صفحه آورده شده است

دریافت فایل نحوه امتیازدهی به پیمانکاران




ثبت اطلاعات در پرسشنامه الکترونیکی